Ga naar inhoud

Traag opstarten pc

CasierK

Aanbevolen berichten

Dat dacht ik dus ook al langer, dat het een hardware fout was die niets te maken heeft met mijn harde schijf. Nu is er nog maar één praktisch probleem, hoe sluit ik mijn harde schijf aan op een andere sata? Hebben jullie daar misschien een handige handleiding voor met foto's ofzo?

Op je aangepaste vraag:) : Neen ik heb geen installatie cd want ik heb deze pc gekocht met windows xp al geïnstalleerd en ze hebben nooit die installatie cd meegegeven. In het slechtste geval ben ik wel bereid om windows 7 te gaan kopen, als dat een aanrader is?

aangepast door CasierK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de pc hebt u helemaal geen cd/dvd gekregen dus ook geen recovery cd/dvd?

Wat die sata aansluiting betreft moet je de pc open maken en het dunne kabeltje dat vertrekt vanuit de HD volgen tot op het moederbord en vervolgens daar afkoppelen en in een andere sata slotje steken.

Maar ik denk eerder dat het probleem ergens bij windows ligt daar de pc gewoon opstart tot dat hij windows begint te laden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.