Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb onlangs een tweedehands laptop aangeschaft een macbook pro. Ik heb een originele cd bij gekregen en wilde mijn laptop opnieuw installeren door een schone installatie uit te voeren. Nu heb ik alles geformatteerd geen back-up gemaakt en wil mijn macbook installeren maar krijg tijdens installatie een foutmelding met ''mac os x kan niet op deze computer worden geinstalleerd'' ik heb de volgende geprobeerd.

1. Mac OSX 10.5.5 installeren. (zelfde foutmelding)

2. Mac OSX 10.5.6 installeren. (zelfde foutmelding)

3. Hardeschijf ''weer'' geformatteerd

4. PR reset

5. ram modules gecontroleerd

En de probleem is nog steeds niet weg ik weet geen raad meer heeft iemand hier ervaring mee? of weet iemand wat ik nu moet doen om toch een mac os x te kunnen installeren? aub reageer als je wat weet :bawling:

Geplaatst:

Er staat geen foutcode bij, en de macbook is de pro versie 1 jaar oud. En vroeger draaide alles perfect. Na formatteren van mijn hardeschijf ging alles fout nu installeert hij OSX niet meer :(

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.