Ga naar inhoud

horizontale grijze strepen

craven

Aanbevolen berichten

Hoi,

Vandaag tijdens het gamen (cod:mwII) liep mn pc plots vast en zag ik een paar vreemde gekleurde lijnen door mn vastgelopen scherm. Ik reset de pc,windows start op(wel een paar vreemde gekleurde lijnen door het windows symbool) en voordat hij mn gebruikersnaamscherm bereikt schakelijk hij over naar een donkergrijs(bijna zwart) scherm met enkel nog een zandlopertje(mn muis) die ik kan bewegen.

Ik heb dan in veilige modus hitmanpro laten lopen, die heeft een trojan removed, maar blijkbaar is dat dus niet de oorzaak. :sad

Nu kan ik soms mn pc volledig opstarten, en als ik dan op mn bureaublad kom krijg ik over de hele lengte van mn scherm grijze strepen. :thumpdown: niet goed dus. Zou mn grafische kaart(gforce 7650 gs) kapot zijn? of mn scherm? of wordt dit veroorzaakt door een virus? Ik heb al een nieuwe driver proberen installeren maar zonder enig resultaat. Daarnet viel de pc ook zomaar uit... dunno what 2 do anymore...

ik heb geprobeerd een aantal screenshots bij dit bericht te steken maar dont kill me :pcguru: als het niet gelukt is.

Alvast bedankt!!! Dieter.

post-14384-1417703911,6058_thumb.jpg

post-14384-1417703911,664_thumb.jpg

aangepast door craven
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans is heel groot dat uw videokaart stuk is.

Je kan eens proberen om de driver opnieuw te installeren maar ik denk dat niet lukt.

Ik heb in veilige modus met netwerkmogelijkheden een nieuwe nvidia driver gedownload maar het verandert idd niks aan het beeld als ik in normale modus opstart(wat soms ook niet lukt). Het rare is, in veilige modus zijn de kleuren wel perfect en zonder strepen ...

De pc staat wel in een heel koude kamer, en zal mss te vlug naar een warmte temperatuur gegaan zijn waardoor er iets kapot ging...

bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.