Ga naar inhoud

Microsoft Office Ootlook probleem

Graficusje

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn Microsoft Office Ootlook in windows XP

Ik kan sinds maandag niet meer een mail versturen of weggooien ook als ik een nieuwe mail heb gelezen blijft hij staan op ongelezen en mail komt ook niet meer binnen want dan geeft hij een error maar die kan ik dan wel online lezen bij de KPN.

Mijn disk ruimte is nog 7 Gb op C: dus daar ligt het volgens mij niet aan de prullenbak is leeg in alle mappen.

Ik wilde een scan laten doen maar dan krijg ik een melding dat een bestand van Kaspersky is beschadigd met de naam “AVP9”en die staat dan in de map C:\documents and settings\....................\....................kasperskylab\AVP9

Wat is hier aan te doen is mijn vraag. :pcguru:

Groetjes

Graficusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik de log file hier zomaar opzetten of moet ik hem prive versturen

----------------------

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoon kwam net even langs die heeft er naar gekeken en zag dat mijn outlook bestand vol was dat was 4 Gb daarom kon ik nergens meer bij nu heeft hij de partitie veranderd en de bewaarbestanden in NTFS omgezet.

Ik weet het fijne er niet van maar het is opgelost ik ga nu de emails opschonen bedankt voor jullie hulp en hele fijne kerst dagen gewenst.

Gr. :santaclaus:

Rinus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.