Ga naar inhoud

BSOD in Windows 7 (64 bit)

Remco601

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

ik heb onlangs een nieuwe desktop gekocht, een Fujitsu Esprimo P1500, met een Intel Quad-Processor Q8300. Een Nvidia GeForce GT 220 videokaart en 4GB geheugen, dit alles op een Windows 7 (64-bit).

De eerste paar dagen had ik geen enkel probleem, daarna had ik al enkele keren het probleem dat de PC vastliep bij het opstarten, en nu heb ik (vooral als ik een video-bestand kijk of een spel speel) de zogenaamde Blue Screens Of Death.. Hierin wordt vermeld dat de fout komt door 'nvlddmkm.sys', ik heb al een beetje lopen zoeken naar een oplossing, maar er schijnt niet één oplossing te zijn. Vandaar dat ik vraag om wat raad bij jullie!

Ik heb de laatste driver voor de videokaart gedownload (195.62), maar dat heeft niet geholpen, ook heb ik gecheckt of de rest van m'n drivers up to date zijn en dat schijnt zo te zijn.

Kortom; ik zit vast. Als iemand mij kan helpen hoor ik dat graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hoi, ik ben 4 dagen bezig geweest met die NVLDDMKM probleem ..

oplossing is ----> opnieuw opstarten dan ....bij vista is dat DEL (paar keer indrukken als hij opstart )(BOOT control)

ga naar cddrive en start met originelen cd van vista of welke je hebt ..duurt even voor je wat ziet .

doe systeem herstel vanaf je disc of een backup (beste is backup)(maar dan van een hele tijd terug)en herstel je pc met behoud van al je documenten!!

zorg er wel voor dat je GEEN STEAM en NORTON (10)op je PC hebt ...het ene of het ander , samen gaat het niet en geeft dit probleem ..zwaar irritant !!!

dus geen drivers uploaden ,videokrt kopen of wat dan ook .

Gewoon je pc opnieuw installeren met behoud van je oude gegevens en flikker die steam of Norton eraf !

Probleeem opgelost

1-Uninstall Norton

2-uninstall steam

geen internet wel verbinding (Norton cd opstarten en uninstal, opgelost)

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.