Ga naar inhoud

CD's naar MP3 speler

ward

Aanbevolen berichten

Zit te klooien om een cd naar een mp3 speler over te zetten. De cd wordt gelezen in de pc (venster van station F gaat open en toont de tracks), tot zover alles OK.

'k Open nu m'n audioconverter en wil de bestanden (eerst een mapje gemaakt met de bestanden) toevoegen in die converter, en dat lukt niet :argh: Klik op "add on" en wanneer ik dat mapje selekteer in het keuzevenster komt er niets tevoorschijn. Werk ik ms verkeerd?

Audioconverter noemy "Any audio converter".

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit te klooien om een cd naar een mp3 speler over te zetten. De cd wordt gelezen in de pc (venster van station F gaat open en toont de tracks), tot zover alles OK.

'k Open nu m'n audioconverter en wil de bestanden (eerst een mapje gemaakt met de bestanden) toevoegen in die converter, en dat lukt niet :argh: Klik op "add on" en wanneer ik dat mapje selekteer in het keuzevenster komt er niets tevoorschijn. Werk ik ms verkeerd?

Audioconverter noemy "Any audio converter".

Thx

Zal het wat eenvoudiger uitleggen wat het probleem is: hoe kan ik een cd die in de cd speler vd pc zit overbrengen naar een mp3 speler?

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst wat kweezie wabbit zegt,lukt dat niet doe dan onderstaande.

Je steekt de cd in de cd/dvd speler en dan krijg je normaal dat venstertje

waar je kan kiezen wat je met de cd wil gaan doen.

Dat klik je weg en vervolgens start je WMP handmatig op,als het goed is

krijg je de inhoud van die cd in een venster.

Naast CD Rippen staat Rip opties,klik daarop en kies dan bestandsindeling

en daar selecteer je MP3.

Daarna klik je op CD Rippen.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst wat kweezie wabbit zegt,lukt dat niet doe dan onderstaande.

Je steekt de cd in de cd/dvd speler en dan krijg je normaal dat venstertje

waar je kan kiezen wat je met de cd wil gaan doen.

Dat klik je weg en vervolgens start je WMP handmatig op,als het goed is

krijg je de inhoud van die cd in een venster.

Naast CD Rippen staat Rip opties,klik daarop en kies dan bestandsindeling

en daar selecteer je MP3.

Daarna klik je op CD Rippen.

Sorry, maar 'k zie nergens "ripopties" staan

---------- Post toegevoegd om 14:40 ---------- Vorige post was om 14:37 ----------

Als je de mp3 speler inplugd, kan je met windows media player zelfs van de cd rechstreeks in mp3 rippen naar je mp3 speler.

Ben er een voslagen leek in en is het ms best om eens punt per punt uit teleggen hoe dat nu moet, als je wil.

wmp 11

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.