Ga naar inhoud

hardware/software probleem

Hikori

Aanbevolen berichten

Hoi

Ik heb veel geprobeert maar kom er niet achter hoe ik mijn computerprobleem oplos.

De computer:

Dell xps quad core 2.4ghz

SINGLE 768MB Nvidia Gforce 8800GTX

HD 640GB Serial ATA2 Raid 0 Stripe (2x320GB) 7200Rpm Dual HDD Config

Memory 4GB Dual Channel DDR2 667MHz<-- helaas gebruikt/ziet vista 32 bit enkel 3.3gig

Het probleem:

Hij liep redelijk soepel maar nadat ik een aantal programma's had geopend vroor mijn computer vast. In het begin kon ik mijn muis dan nog bewegen en moeizaam een handeling uitvoeren. Schemen van openstaande programma's waren onmogelijk te sluiten en binnen enkele seconden liep het hele systeem vast. Na verschillende restarts en een aantal keer het zelfde liedje vertikte de pc het zelfs opnieuw op te starten.

Zelf uitgevoerde handelingen:

Virus/spyware scanners van Zonealarm en AVG uitgevoerd - geen virussen en spyware aanwezig. Registry cleaner/hersteller gebruikt. Process Lasso geinstaleerd, dit programma'tje zorgt ervoor dat de computer zijn geheugen beter verdeeld.

Ik heb een foto kunnen maken van het moment dat de computer opstart tot het vastlopen, het probleem start bij de piek:

Als ik de computer dan afsluit en hij wil niet meer opnieuw opstarten maakt hij een crakend geluid. Hij kraakt bijna 2x per seconde. hier een .m4a fragment in .zip: [ATTACH]3454[/ATTACH].

Als iemand een idee heeft of echt weet wat hier aan de hand is, reageer alsjeblieft. Bedankt!

post-14407-1417703911,7548_thumb.jpg

HDsound.zip

aangepast door kweezie wabbit
Grote afbeelding uit het bericht gehaald. Was dezelfde als de bijlage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.