Ga naar inhoud

invoegtoepassingen

shesfresh

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik ben net lid geworden, en bedank jullie al bij voorbaat voor de genomen moeite.

Ik heb al een hele tijd last van de volgende melding: `Internet Explorer wordt momenteel zonder invoegtoepassingen uitgevoerd. Klik hier om uw invoegtoepassingen te beheren, uit te schakelen of te verwijderen`

Nu heb ik alle toepassingen op ingeschakeld staan maar nog blijft hij deze melging geven.Ik worstel er echt al lang mee, want hij laat nu geen : spelletjes, buddypoke, bepaalde foto´s ed zien.

Wat doe ik verkeerd???

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jurgen,

Alvast bedankt voor je reactie. Ik heb de laatste versie van Internet Explorer.

Wat bedoel je met 1 voor 1 de invoegtoepassingen opschakelen?

Ik heb ze al zo vaak 1 voor uit en weer in geschakeld, maar hij blijft aangeven dat ie zonder invoegtoepasssingen wordt uitgevoerd, terwijl ik ze allemaalop ingeschakeld heb staan.

Groetjes Shesfresh:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Firefox downloaden en als standaard browser gebruiken.

Wat IE 8 betreft kun je het volgende eens proberen.

1. Open Internet Explorer 8, klik op Extra en klik op Internet-opties.

2. Open het tabblad Geavanceerd en klik op Opnieuw Instellen.

3. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw Instellen.

4. Wanneer de instellingen zijn hersteld, klik je op Sluiten en vervolgens op OK om Internet Explorer opnieuw te starten.

Je moet hierna wel je invoegtoepassingen handmatig opnieuw instellen.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.