Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

ik zou graag een poort willen openen (voor het spel Gunz) maar dit lukt niet. Ik heb al verschillende methoden geprobeerd, en ik denk dat het aan mijn Firewall ligt. o.a. portforward.com geprobeerd, uitzonderingen in firewall, Virtual Server via router homepage, enz.

Niets schijnt te helpen, weet hier iemand raad mee?

Alvast bedankt :-)

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Als je een router gebruikt dan moet je een poort openen in de router.

In de firewall kan het ook zijn dat het tegenhoud.

Welke firewall hebt je?

Vergeet ook niet dat windows ook een firewall heeft.

Geplaatst:

Ik gebruik alleen de Windows-firewall. Hoe kan ik het best een poort openen in m'n firewall? Misschien is er een vorige firewall niet volledig gedeïnstalleerd, alhoewel ik niet denk dat ik er een gehad heb naast deze.

Geplaatst:

Als je voor Gunz iets had moeten installeren dan klik je in firewall en kijk of Gunz daarbij vermeldt staat en aangevinkt is.

Is dat niet zo dan klik je op programma toevoegen en zoeken Gunz.

Geplaatst:

ja die staat daar aangevinkt, samen met de poorten van Gunz. Het gaat hier om een NAT connectie die wordt opgestart als ik gunz speel. Maar vaak loopt er daar iets mis mee en heb ik ofwel een "Agent Error" waardoor ik helemaal niemand meer kan zien (Online TPS) of soms hebben bepaalde andere players 0 ping, waardoor ik deze ook niet meer kan zien, en dus niet meer kan spelen.

Ik hoop echt dat er raad komt, op het forum van het spel zelf weten ze het ook niet.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.