Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi,

kan iemand mij zeggen als je digitale tv van belgacom neemt je ook nog wel gewoon tv kan kijken op andere tv die in het huis staan?

Ook zei die madam van belgacom tegen mij pa aan de telefoon dat de modem van de pc niet ver van de tv mag staan. Waarom is dit??

Komt digitale tv binnen via internet??

thx

aangepast door kristof28
Geplaatst:

Digitale tv komt binnen via de modem bij Belgacom als ik het allemaal goed begrijp en bij vrienden thuis zie.

En, ja het is mogelijk op een ander toestel nog tv te kijken.

Mvg Destke

Geplaatst:
Digitale tv komt binnen via de modem bij Belgacom als ik het allemaal goed begrijp en bij vrienden thuis zie.

Mvg Destke

Dank u wel.

En weet u toevallig of als je de kabel opzegt je dan ook nog tv kan kijken op alle tv's in huis?

Geplaatst:
Als je de kabel opzegt kun je met belgacom geen tv meer kijken op een

tv die is aangesloten op de kabel.

Ik bedoelde wel als je digitale tv van belgacom hebt en je zegt dan de kabel op of je nog tv kan kijken via andere tv's in huis?

Thanks

Geplaatst:

Mvg Destke

Maar geen kabel-tv. Wil je op een tweede tv ook digitaal kijken, dan dien je een tweede decoder te huren/kopen.

Geplaatst:
Maar geen kabel-tv. Wil je op een tweede tv ook digitaal kijken, dan dien je een tweede decoder te huren/kopen.

Dit wist ik niet :) Sorry, ja kan niet alles weten natuurlijk.

Digitale tv is natuurlijk dikke geldklopperij :)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.