Ga naar inhoud

Windows updates willen niet installeren

Aanbevolen berichten

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Dag allemaal

ik zit al een tijdje met hetzelfde probleem. Als er op mijn computer een melding komt dat er nieuwe updates beschikbaar zijn en ik die installeer. Dan zegt hij na de installatie dat het installeren mislukt is.

Telkens al ik mijn computer afsluit komt er dan ook op ... van de ... Updates installeren. Maar hoe meer updates er mislukt zijn in windows update hoe meer het aantal dat er bij het afsluiten komen.

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Service pack 1 maar ga vandaag upgraden naar 2

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Duurt dat altijd zo lang? In 5min is de eerste helft gedaan maar nu zit hij al een half uur aan het tweede deel bezig.

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Op mijn oude pc staat nog xp maar daarbij is het probleem dat als ik hem aansluit op die pc dat hij dat niet aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden.

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Oink, raar dat berichtje was bedoelt voor een andere topic...

Ik weet niet hoe die hier komt.

Gast Raceman1910
Geplaatst:

Ik heb eens geprobeert die update te installeren maar dat was ook mislukt.

Misschien dat het nuwel gaat, want zoals je kan zien in m'n andere topic, was mijn computer ook heel traag, ik heb dus al vanalles moeten doen.

Ik zal het binnen kort eens opnieuw proberen, hopenlijk lukt het dan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.