Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om het kort te houden:

Dit is mijn computer:

Technische Informatie - IMEDIA X9911 - PB80X07190 - iMedia - platform_amadeus_imedia - Desktop

en die heeft een voeding van 250W

mijn videokaart is kapot , ik had een GeForce 8300GS (up to 895mb maar ik weet niet wat dit wil zeggen) en ik ben van plan deze te kopen:(je kan de technische informatie zien als je op "technische informatie" klikt een beetje onder de afbeelding)

MSI GEFORCE 9800 GT PWM - 1 GB GDDR3 - PCI-EXPRESS 2.0 (N9800GT-MD1G/PWM) test prijsvergelijking prijs vegelijken MSI GEFORCE 9800 GT PWM - 1 GB GDDR3 - PCI-EXPRESS 2.0 (N9800GT-MD1G/PWM) - België

maar...is mijn voeding goed genoeg?

indien niet, is het voldoende om naar

HEDEN PC VOEDING PSXA830 480W test prijsvergelijking prijs vegelijken HEDEN PC VOEDING PSXA830 480W - België

over te schakelen?

alvast bedankt

Geplaatst:

Op nvidia site lees ik dat je het volgende nodig hebt.

Supplementary Power Connectors: 6-pin x2

En bij de specs van je voeding zie ik niet genoeg power connectors staan.

Geplaatst:

Je moet kijken dat je voeding voorzien is van minimum 2 PCI-E power

connectors.

Is dat niet het geval dan kun je altijd nog werken met verloopstukjes maar

als je toch een nieuwe voeding koopt let dan vooral op die PCI-E

aansluitingen.

Geplaatst:

Volgens mij heeft een 9800GT toch echt maar één PCIe 6 pin connector nodig?

Althans de 9800GT die ik heb heeft er maar een nodig, en dit is gewoon een standaard model.

Ik denk niet dat die Packard Bell dat zomaar gaat aankunnen, de voeding moet nu een 8300GS voeden, dat is wel een heel pak minder als een 9800GT.

Een goede 400W voeding zal het zaakje wel kunnen voeden.

Geplaatst:
Volgens mij heeft een 9800GT toch echt maar één PCIe 6 pin connector nodig?

Althans de 9800GT die ik heb heeft er maar een nodig, en dit is gewoon een standaard model.

Dat is inderdaad het geval.

Ik bedoel eigenlijk dat hij er op moet letten dat er een dergelijke aansluiting voorzien is.

Ik denk zelfs dat de meeste hedendaagse voedingen zo i zo 2 van die aansluitingen voorzien.

Ik heb op mijn HD4870 alleszins 2 PCI-E aansluitingen vandoen.;-)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.