Ga naar inhoud

Ernstige moeilijkheden bij netwerkverbinding.

Lentzie

Aanbevolen berichten

Ik heb wat problemen met mijn laptop.

Laptop heeft altijd goed gewerkt maar de laatste tijd begint hij beetje raar te doen:

-als ik iets probeer te downloaden met firefox moet ik 2 minuten naar een vastlopend scherm kijken voordat de download dan eindelijk begint.

- MSN loop constant vast zit dus vooral op e-buddy.com ;)

- als ik naar mijn netwerkverbindingen ga, staan er geen, terwijl ik wel gewoon draadloos internet thuis heb en ook gewoon internet ontvang op me laptop.

Er zijn geen malwareproblemen meer want deze zijn opgelost door Kape in een ander topic http://www.pc-helpforum.be/f163/laptop-heeft-het-zwaar-20317/#post109598.

Deze error krijg ik wanneer ik via configuratiescherm mijn netwerkverbindingen wil openen. zie bijlages

Alvast bedankt

post-14467-1417703918,4166_thumb.jpg

post-14467-1417703918,5454_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er nu achter gekomen dat mijn windows xp geen services meer heeft.

Wanneer ik rechter muisknop druk beheren, zie ik geen enkele service. Daardoor worden de netwerkverbindingen waarschijnlijk ook niet weergegeven. Heb al geprobeerd om sp3 opnieuw te installeren maar lukte niet echt.

Misschien iemand een antwoord op dit probleem

screenshot is bijgevoegd

post-14467-1417703918,7009_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.