Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

win xp-e-mails in outlook express;

lege afbeeldingen met rode kruisjes,..rechter muisklik en afbeeldingen tonen werkt niet. Heeft het te maken door verouderde versie van int-expl van diegene die het me stuurt? Wie weet het?

reakties dank ik van harte!

Geplaatst:

Het heeft misschien te maken met de instellingen in je eigen outlook express.

Kijk eerst bij extra - opties of er een vinkje staat bij afbeeldingen tonen.

Ik heb hier geen outlook express bij de hand om meer specifieke detais te geven; je moet misschien een aantal tabbladen doorzoeken om het juiste te vinden.

Geplaatst:

beste hulpvriend,

k'heb verschillende tabbladen geprobeerd in extra-opties. In het tabblad

"bevestiging"- onder "AFBEELDINGEN EN ANDERE EXTERNE INHOUD IN HTML E-MAIL BLOKKEREN" stond niet aangevinkt;heb het geprobeerd met aanvinken; doch geen resultaat. Als ik het terug wilde instellen als voorheen was het automatsch uitgevinkt.

groetjes!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heb hetzelfde probleem. Rode kruisjes in de plaats van een afbeelding. Kan de kruisjes ook niet openen. Zou het antivirusprogramma er voor iets kunnen tussenzitten ?

Wie kan ons helpen ?

Geplaatst:

Meestal is dat het gevolg van de veiligheidsinstellingen van je eigen mailprogramma.

Als je daar instelt dat afbeeldingen geblokkeerd moeten worden of het algemeen beveiligingsniveau staat te hoog ingesteld, krijg je van die rode kruisjes.

Als je antivirus de afbeeldingen verwijdert of blokkeert, krijg je daarvan normaal gezien melding als je de mail open doet.

Geplaatst:

outlook express

extra/opties/beveiliging

en daar afvinken /opslaan of openen van bijlage die mogelijk een virus bevatten niet toestaan

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.