Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eerst even uitleggen hoe het probleem begonnen is.

Alles is begonnen met een blauw scherm en witte letters, bij het aanzetten van de computer startte deze normaal op, maar na ongeveer 10-15 verscheen een blauw scherm met witte letters en herstartte de computer steeds. Ik heb geprobeerd bij het blauwe scherm de pause toets in te drukken,om de witte tekst te kunnen lezen maar dit lukte niet. Nu bij het aanzetten van de computer blijft het scherm volledig zwart, dus totaal niets meer.Er is een ingebouwde vga card op het moederbord, en dacht dus dat dit het probleem was. Heb dan eens een nog werkende AGP card ingeplugd maar nog steeds zelfde probleem. Het led lampje van het scherm is oranje, wanneer ik hier even op druk, word het led lampje groen en verschijnt dit enkele seconden op het scherm.

Sans Signal

H: 0.0 KHZ

V: 0.0 HZ

Na een 10-tal seconden is het scherm terug zwart en is het led lampje terug oranje. Het gaat om een TFT scherm van het merk PRINCETON, juiste type weet ik niet, heb het twee jaar geleden gekregen als geschenk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.