Ga naar inhoud

Windows opnieuw geinstalleerd, geen geluid!

jensen

Aanbevolen berichten

Hey allemaal. gister is mijn hele windows gecrashed, dus heb ik windows opnieuw geinstalleerd. maar nu ik weer begonnen ben alles opnieuw te installeren kom ik erachter dat mijn geluid het niet doet? ik heb al eens rondgekeken op forums en dat het lag aan iets vn de driver ofzo? en je had er een programma evergreen voor nodig.

als ik klik bij evergreen op multimedia en dan pci pnp audio krijg ik : Apparaatbeschrijving Type

VIA VT8237A/8251 High Definition Audio Controller PCI

en bij moederbord:

Moederbord ID 10/27/2006-PT890-8237A-6A7L8M4BC-00

Moederbordnaam Onbekend

ik ben slecht met computers dus als iemand me kan helpen zou dat heel fijn zijn.

grtz jensen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Free PC Audit en start het op door op het gedownloade bestandje te dubbelklikken.

Hij scant dan even uw systeem en geeft vervolgens een overzicht van wat er in uw pc zit weer.

Ga nu naar File-Save As en geef het bestand een naam en sla het op.

Post dit .txt bestand in uw volgende bericht.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste meneer. ik heb het zelf even uitgezocht en ik kwam op de site van packard bell terecht. Daar hadden ze downloads voor de drivers. die heb ik dus gedownload en geinstalleerd en de videokaart is weer aangesloten. heb hetzelfde voor de geluidskaart gedaan maar nu herkent de computer dat er boxen zijn aangesloten. maar er is nog steeds geen geluid en dan krijg ik een melding dat er geen actieve mixerapparaten zijn geinstalleerd en dat de toepassing word afgesloten.

mvg Jensen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.