Ga naar inhoud

Exe-bestanden

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb ccleaner laten lopen, als ik op analyseren klik dan krijg ik een rits items die kan schoonmaken en als ik dan weer op analyseren klik dan krijg 1 item om schoon te maken. Maar als ik dat weer herhaal krijg ik steeds 1 item te zien om schoon te maken kan dat ...? zo ja dan kan ik denk ik wel iemand inhuren want ik weet dan niet hoelang die lijst is, maar ik ben tussen de kerstkransen door bezig....haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Ik heb de security check meerdere malen geprobeerd maar hij geeft meldingen en sluit dan zelf af, wat ik wel snel had kunnen lezen is dat hij geen verbinding kan maken met de server en dan een aantal cijfers, van 198. 168.1.1. Maar het lukt niet om het logje tevoorschijn te halen.

ik heb buiten dat geen problemen wel anderen kleine dingetjes maar dat hoort onder andere topics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hoef je verder niet te zoeken. Is enkel een extra controle om het up-to-date zijn van essentieële programma's te checken. Maar geen absolute noodzakelijkheid.

Dan sluiten we dit topic wel af ... en kan je met je andere probleempjes terecht in andere passende rubrieken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.