Ga naar inhoud

.pps bestanden

Keppetje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zit met een vraagje. Ik heb een pc van mijn ma geformatteerd. Mijn ma haar e-mails werken met Windows live mail. Als er een mail binnen komt met een .pps bestand kunnen wij dit niet openen. Het programma acrobat reader is geïnstalleerd. Alles is ook gekoppeld in mijn standaarprogramma's.

Weet er soms iemand wat het probleem kan zijn?

Met vriendelijke groeten

Keppetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is idd een powerpoint extensie. Zo los uit de hand, op bijlage klikken met R-muisknop en "openen met"? Mss moet je dan eerst de bijlage opslaan. Indien gevraagd wordt om zulke bestanden altijd met dit programma te openen op "ja" klikken. Indien je geen powerpoint hebt vindt je op het net wel free powerpointvieuwers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb inderdaad geen installatie cd gebruikt. Heb er wel enen maar had hem niet mee. daarom dat ik het gedownload heb. Ik zal morgen eens gaan proberen of het lukt met de cd. Nu komt mijn tante bij mij met hetzelfde probleem maar zij heeft haar pc niet geformateerd. Daar staat er windows Vista op. Wat zou daar dan het probleem kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.