Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Gisteren heb ik op mijn laptop (VISTA-besturing) enkele oude software gewist, voornl. spelletjes van de kinderen.

Nu loopt hij veel trager en is ook al enkele keren uitgevallen, toevallig of niet : telkens als ik mijn fototoestel aansluit voor foto's te importeren.

Ik krijg tevens de melding dat MSPMirage.exe niet meer werkt en dat er een oplossing voor dit probleem gezocht wordt.

Toch denk ik dat deze oplossing beter niet afgewacht wordt.

Wat kan ik doen?

Gelieve in detail uit te leggen, daar ik behoorlijk leek ben (vista, word, en internet lukt me wel, maar daar stopt het).

Hartelijk dank op voorhand!

Mvg, Dirk Deklerck

Geplaatst:

Dit bestand behoort toe aan software van Cyberlink of Magicsports. Heb je een van beide op je pc staan?

Kijk eens bij toevoegen/verwijderen van software in configuratiescherm.

Geplaatst:

Dankjewel voor je reactie!

Ik meen me te herinneren dat er inderdaad een programma opstond, waarin het woord sports voorkwam. Ik zal gedacht hebben dat dit een oud spel was.

Nu staat het niet in programma's en onderdelen.

Dien ik het terug te installeren? en zoja, hoe doe ik dat? En zo nee, wat doe ik dan met de melding van mspMirage?

Het feit dat de laptop trager werkt, heeft dit daar iets mee te maken?

Geplaatst:

Maar als ik je link ingeef bij zoekopdrachten zie ik het wel staan : Magic sports.exe : als ik dit aanklik, gebeurt er niets.

Eronderder staat 2x Magicsports.pcm. als ik dit aanklik, geeft hij aan dat hij het bestand niet kan openen. Hij vraagt hoe ik het wens te openen : via een programma online of via een progamma in een lijst met geinstalleerde programma's

Geplaatst:

Ik heb de drie bestanden (1x .exe en 2x .pcm verwijderd).

Ze waren geïnstalleerd in 2007, voor ik de laptop kocht.

Ik herinner me niet dat we dit zelf geïnstalleerd hebben.

---------- Post toegevoegd om 21:48 ---------- Vorige post was om 21:36 ----------

Jürgen, voor wat dient deze software?

Geplaatst:

Ik weet het niet.

Zou het kunnen dat hij nu terug sneller is met het verwijderen van die bestanden?

Wat nog steeds niet lukt is het verbinden met het fototoestel : hij valt onmiddellijk uit bij inpluggen (het lijkt alsof hij een kortsluiting krijgt).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.