Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dus de pc valt volledig uit? Gebruik je steeds dezelfde poort voor het fototoestel? Probeer alvast eens een andere.

Je pc kan sneller geworden zijn dan voordien door deze bestanden te verwijderen. Waarschijnlijk staan er toch nog resten op je pc. Doe daarom het volgende:

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Geplaatst:

Bij CCcleaner kom ik op REg Tool terecht, vind cleaner dan niet terug.

Bij Major Geek USA wordt hij geblokkeerd door Int. Explorer. Als ik dan toch verder ga, dan kom ik op een install.wizard voor v2.27 CCleaner.

Dien ik dan Norton die ik heb volledig uit te schakelen?

Geplaatst:

Bij CCleaner klik je onder "Downloads" op één van de mirror-sites van MajorGeeks en dan start automatisch de download van CCleaner op. Alle andere links op die pagina mag je negeren.

En Norton dient hier niet voor uitgeschakeld te worden.

Geplaatst:

Ok alles gedaan ivm ccleaner. Schitterend!

Het lukt niet bij andere poorten ivm het fototoestel. Heb je nog raad in dit verband?

Ik wou je ook nog iets anders vragen:

Op de laptop zat standaard Bluetooth.

Op de een of andere manier werkt dit niet telkens weer ik de gsm wil aansluiten. Ik kom nog op het beginscherm van BlueSoleil maar ik kan niets aanklikken (ongeldige bewerking). In Fnac hebben ze dit reeds enkele keren in orde gemaakt, maar ze stelden voor dat als het nog gebeurde, ik de pc zou binnendoen. (voor min 3 weken!). Nu het is wel belangrijk, voor overzetten van bestanden, maar 3 weken is toch wel lang. Een kabeltje kost 47€!

Weet jij nog een andere oplossing?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.