Ga naar inhoud

Internet Geschiedenis verwijderen

Probleempje!!

Aanbevolen berichten

Ik heb voor men zus een kerstcadeau besteld op het internet, nu is het zo: wij gebruiken dezelfde pc, ze mag dus niet zien welke sites ik bezocht heb, want zo zal ze meteen weten wat ze krijgt met kerst.

Nu heb ik al verschillende keren geprobeerd de geschiedenis te wissen via extra en daarna internetopties, maar ik krijg de geschiedenis maar niet weg...

Heb ook al een "clean" programma gedownload en dit helpt ook niet...

(het op het net al ergens gelezen dat dit mss door een virus kan komen?!)

Kan er mij iemand (liefst zo snel mogelijk) zeggen wat ik juist moet doen?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo P

Normaal kan je dat zo doen:

Windowstoets + R

Kopieer & plak (of typ) in het tekstvak van Uitvoeren: shell:history

Druk op Enter

Klik in de menubalk op Bewerken en daarna op Alles selecteren

Klik vervolgens op Bestand en dan op Verwijderen

Je Browsergeschiedenis zou nu verwijderd moeten zijn.

Angel:santaclaus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HET KAN VEEL MAKKELIJKER!

SNAP TROUWENS NIET DAT ER MENSEN VOOR DIT SOORT VRAGEN STEEDS DE INGEWIKKELSTE PROGRAMMA'S UIT DE KAST HALEN!

Gewoon:

Cookies-geschiedenis etc wissen uit je browser!

Firefox: Toets>Ctrol. + Shift + Delete tegelijk (krijg je niet het goede scherm sluit kleintje af en doe ze tegelijk> er opent zich een scherm met de verwijderen items,denk eraan!! laat het vakje wachtwoorden ongevinkt!

Explorer:Klik> Extra> Cookies etc verwijderen zelfde laken een pak! (idem niet de wachtwoorden want dan ben je die kwijt)

Suc6 D>log/Utr.

aangepast door dinolog
extra opmerking
Link naar reactie
Delen op andere sites

How! we gaan hier niets mee aan het register veranderen!!!

Enkel alles goed opruimen.

Dit doe je zo:

1. Start CCleaner

2. Je komt direct uit bij "cleaner" in de de linkerkant

3. Klik op "Analyseren"

4. Wacht tot deze klaar is.

5. Klik nu op de knop "schoonmaken"

Nu wordt echt alle geschiedenis gewist!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik alsjeblieft geen CCleaner!!

Als onervaren gebruiker kan je heel makkelijk op die manier je register ontregelen wat wel eens bij 1 verkeerde manier van gebruiken je register kan mollen!

Zoals dj ke zegt is het de bedoeling om enkel maar een beetje op te ruimen,en trouwens voor je het register opruimt word er ALTIJD gevraagd om een BACKUP van je register te maken.

CCleaner doet zijn werk goed en is veilig op dat vlak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik alsjeblieft geen CCleaner!!

Als onervaren gebruiker kan je heel makkelijk op die manier je register ontregelen wat wel eens bij 1 verkeerde manier van gebruiken je register kan mollen!

Van het register was geen sprake in dit topic hoor ;-). CC cleaner doet zijn werk goed. En zoals reeds vermeld, er wordt steeds gevraagd om eerst een backup te maken.

Firefox: Toets>Ctrol. + Shift + Delete tegelijk (krijg je niet het goede scherm sluit kleintje af en doe ze tegelijk> er opent zich een scherm met de verwijderen items,denk eraan!! laat het vakje wachtwoorden ongevinkt!

Bij de nieuwe firefox kan je kiezen vanaf welk moment de geschiedenis moet gewist worden. De keuze van de te wissen gegevens moet je aanduiden bij "details".

En gebruik de volgende keer aub geen hoofdletters om ganse zinnen te typen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.