Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem met het verwijderen van adobe reader 7.0.7. Zowel via configuratiescherm als via verkenner laat het zich niet verwijderen.

Ook functioneerde het niet meer. Daarom heb ik een tweede versie van 7.0.7 erop gezet. De laatste nieuwe versie 8.1 laat zich niet installeren. Ook in veilige mode kan ik het niet verwijderen.

Hoe kan ik deze oude versie verwijderen?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb dezelfde problemen van Marcel De Meyer (4 september 2007) met het verwijderen van Adobe reader 7.0.7. Heb ook uitgeprobeerd wat Marcel werd aangeraden en heb verschillende bestanden verwijdererd maar toch lukt het mij niet totaal. Blijft altijd maar verwijzen naar sommige zaken, kan niet verwijderen en kan niet downloaden van een nieuwste versie. Zie hier een paar opmerkingen wat de PC weergeeft

1. Fout bij verwijderen van bestand: kan pdfschell.dll niet verwijderen. De toegang is verwijderd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestnd momenteel in gebruik is. (Is niet in gebruik)

2.Software: Kan dit patchpakket niet openen. Controleer dat het patchpakket bestaat en dat u er toegang tot heeft of neem contact op met de fabrikant van de toepasiing om er zeker van te zijn dat dit een galdig Windows Installer-patchpakket is. (Nieuwe Pc met geinstallerd Windows XP)

Dit krijg ik als ik prbeer het programma te verwijderen.

Geplaatst:

beste marcel de meyer, is uw probleem opgelost nu? anders kijken we daar ook nog verder voor.

aan speedyke.

is dit vanuit de veilige modus geprobeerd?

Mv.Gr.

Yannick

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.