Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Kun je eens een nieuwe maken en iets groter want dit is onleesbaar.;-)

Foto is heel onduidelijk maar voor zover ik kan zien worden er 3 schijven weer gegeven maar 1 ervan word herkent.

1 is vermoed ik het cd/dvd station en dan is volgens mij die 3de uw externe HD.

aangepast door Jean-Pierre

Ok dat is al veel duidelijker.

Is uw c:\ schijf in partities verdeeld?

In bijlage toon ik een foto waarin ik aanduid welke 2 schijven er niet herkend worden.

1 van die 2 is volgens mij uw externe HD.

Die andere een partitie op die extarne HD.

Dat zijn uiteraard enkel vermoedens.

De herstel partitie en de c:\ schijf zijn volledig in orde.

Klik eerst met de rechtermuisknop op de eerste onbekende schijf en klik dan op eigenschappen.(wat exact staat daar,wat is de grootte van die schijf)

Dat doe je ook met die tweede.

Zoals je kan zien hebben geen van die 2 een stations letter noch een bestands indeling.(daar gaan we later op voort,eerst moeten we weten welke de externe schijf is)

Geplaatst:

eumh, ik denk niet dat dat het is, want mijn C schijf is namelijk verdeeld in enkele partities omdat ik dual boot heb, op de ene staat windows7, de andere linux ubuntu, dan een herstelpartitie en een bootpartitie voor grub als ik het goed heb.

A ok dat wist ik uiteraard niet.

Doe nu nog eens hetzelfde maar in plaats van schijfbeheer klik je nu op apparaatbeheer en daar klik je op het pijltje dat voor schijfstations staat.

Neem ook daar een screen van en voeg het bij je vorige berichtje toe.

In het onderste kader heb je 2 x verwisselbare schijf staan en daaronder neem ik aan staat je cd/dvd station.

Geplaatst:

Ik denk dat we maar 1 ding meer kunnen doen en dat is de schijf uit de externe behuizing halen en deze eens inbouwen in een desktop pc.

Als hij daar wel gezien word kan hij daar ook geformateerd worden.

Daarna terug in de externe behuizing zetten en kijken of die dan wel werkt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.