Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hm njah, er zit blijkbaar niets anders op :(

maar, een beetje terug zei iemand iets over een live cd ? wat of hoe werkt dat ? of zal dit hier ook tevergeefs zijn?

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

dan zal ik maar eens kijken of ik de pc thuis kan gebruiken om ze aan te sluiten. dat zal wel maar voor binnen een weekje zijn want zit nu met examen op mijn kot ;) toch bedankt voor al jullie hulp al :D

Geplaatst: (aangepast)

Verwijder in apparaatbeheer onder usb apparaten dat unknown device eens en start dan eens terug op.

Kijk dan eens wat die doet.

Probeer ook eens een ander USB kabeltje.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

heb seagate eens gecontacteerd.

ze hebben mij een .iso bestand gegeven, dat moet ik maar op cd branden en daar de pc met opstarten. normaal gezien zal ik dan de schijf kunnen herstellen. Zal dit ergens in volgende week of dit weekend proberen. want nu heb ik mijn teveel nodig voor de examens want het kan tot langer dan 3uur duren ;)

ik laat weten of het gelukt is ;-)

Geplaatst:

werkt ook niet, de schijf word niet weergegeven :(

nja in de pc heb ik ze nog niet gestoken maar zit momenteel op kot en heb hier niet de mogelijkheid om dit te doen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.