Ga naar inhoud

Verkeerde videokaart.

bokkay

Aanbevolen berichten

eerst had ik vista maar ik heb toen een voledige instalatie gedaan (zie het als een voledige reset, want bij de upgrade waren alle files en software van de pc afgegooid (had ik zelf voor gekozen))

helaas heb ik geen pc waar de 8800GT in past. de kaart is namelijk te nieuw voor de andere pc's

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Goeiedag,

Ik heb identiek hetzelfste probleem. Ik heb een acer - aspire model M5640

Ik heb ook een geforce 8800GT en tijdens het opstarte geeft mijn pc ook een geforce 7100/6300 i aan. men windows prestatie index is serieus gezakt en games zijn bijna onmogelijk geworden

Als ik de drivers van geforce 8800GT installeer (hij zegt dat ze niet compatibel zijn met de huidige hardware) zegt ie dat ik een 8800gt heb maar nog steeds geeft hij een 7100/6300 i weer en bij het opstarten installeert hij die ook automatisch.

Ik kan ook alleen maar via HDMI beeld krijgen, DVI/vga lukt niet meer. Het probleem begon rond november misschien ligt het aan een verkeerde driver update die zo de onboard videokaart activeert ofzo? na het deinstalleren van de drivers installeert hij automatisch terug de 7100 / 6300 ..

Indien iemand een mogelijke oplossing heeft laat het zo snel mogelijk weten !

Alvast bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

op een andere forum ben ik er achter gekomen dat hij waarschijnlijk stuk is ( wegens te heet of een andere reden).

Wat vaak voorkomt is dat sommige Nvidia kaarten na ongeveer 2 jaar opeens stuk gaan

Bij mij zou dat ook zo het geval kunnen zijn aangezien ik hem ook ongeveer 2 jaar terug heb gekocht. Als jij de Videokaart bij een andere pc kan testen en gaat kijken of die daar nog werkt dan kom je er achter of je videokaart kapot is.

doet hij het dan in in die andere pc, dan ligt het aan de instellingen in je moederbord, doet hij het daar ook niet dan is het vaarwel videokaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op een andere forum ben ik er achter gekomen dat hij waarschijnlijk stuk is ( wegens te heet of een andere reden).

Wat vaak voorkomt is dat sommige Nvidia kaarten na ongeveer 2 jaar opeens stuk gaan

Bij mij zou dat ook zo het geval kunnen zijn aangezien ik hem ook ongeveer 2 jaar terug heb gekocht. Als jij de Videokaart bij een andere pc kan testen en gaat kijken of die daar nog werkt dan kom je er achter of je videokaart kapot is.

doet hij het dan in in die andere pc, dan ligt het aan de instellingen in je moederbord, doet hij het daar ook niet dan is het vaarwel videokaart.

wel ja ik heb mijn pc nu ook 2 jaar zzz

wel schandalig dat ie gewoon opeens stuk gaat, ff 200 euro ofzo? voor een nieuwe kaart ofzo maar toch bedankt voor de reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.