Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb juist een nieuw moederbord en videokaart gekocht maar vraag me nu af welke processor erin past. Ik heb wel al moederborden verstoken maar nog nooit zelf een samengesteld. De bedoeling is voor spellen te spelen. Zijn er ook nog dingen waar ik moet op letten als ik ram aankoop? En is de bios al geinstalleerd? Zo nee, Hoe doe Ik dit?

Moederbord is dit:ASUSTeK Computer Inc.

Videokaart is deze: GeForce 7600

(geforce 7600 gt)

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Het is een socket 939 moederbord is!!!

Je gaat problemen krijgen om hier nog een cpu voor te vinden.

Dat is namelijk een zeer verouderd socket waar geen cpu's meer voor gemaakt worden.

Ook de videokaart is niet meer van de nieuwste en niet echt geschikt om de nieuwere games te spelen.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Het is inderdaad een socket 939.

Passen de processors van de voorgaande reactie niet misschien?

Of zijn ze gewoon moeilijk om nog te vinden?

Het is voornamelijk voor cs 1.6 en cs:source.

Zou het voor deze spellen nog redelijk geschikt zijn?

En zijn deze processors voor een 32 bit systeem? Omdat er altijd 64 achterstaat.

Geplaatst:

Ik heb een paar cpu's gevonden, kunnen jullie misschien helpen met welke de beste is voor te spelen.

Ik ben namelijk een goedkope pc in mekaar aan het zetten voor een vriend zodat hij ook op cs kan spelen met ons.

De pc die hij nu heeft moet hij op lowest counter-strike 1.6 draaien of hij hapert en zo.

Hier zijn de links.

AMD Athlon 64 bit 3800+ AM2 - Te koop op 2dehands.be

AMD Athlon 64 3000+ S939 - Te koop op 2dehands.be

Geplaatst:

De eerste gaat niet passen op dat moederbord want dat is een AM2 cpu.

Dan schiet er maar 1 keuze meer over en dat is keuze 2.

Met een cpu 2dehands te kopen moet je toch altijd opletten,als je er naar gaat kijken dan moet je vragen of je hem kunt zien werken.

Geplaatst:

Ik heb zojuist een nieuwe bestelt via de site die U heeft doorgegeven.

Nu moet ik juist nog ram vinden. Als ik online zoek staat er een hele uitleg bij waardoor ik in de war geraak.

Heeft U nog een paar tips hiervoor?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.