Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgende problemen doen zich voor op mijn PC

• Kan niet meer afprinten via de PC (windows Vista) Als ik icoontje van de printer aanklik : ‘Kan de printer die ondersteuning biedt voor My Printer niet vinden.’Als ik een bestand wil afdrukken en op afdrukken klik gebeurt er niets, ook geen melding.Als ik de installatieschijf van de printer (canon pixma 630) terug probeer te installeren:‘De print Spooler-service is stopgezet’

• Updaten van windows defender lukt niet meer (laatste update is van 20 november 2009) ‘Er kan niet naar updates van definities gezocht worden’‘Fout gevonden: foutcode 0x80070426’

Het niet meer kunnen afprinten en het niet kunnen updaten van windows is mij ongeveer gelijktijdig opgevallen.

Bij het afsluiten van de PC komt er een foutmelding 0x 0000005 en geeft het ook een locatieplaats 0x77697eb2 . Dit gebeurt niet altijd.

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ga naar start

Typ bij zoekopdracht dit: SERVICES.MSC

Zoek daar de regel Print Spooler

Daar moet staan gestart en automatisch

Had ik al eens gecontroleerd. De Print Spooler staat op automatisch. Als ik op starten klik verschijnt de mededeling: 'Kan de Print-Spooler-service op lokale computer niet starten.

Fout3: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.'

Geplaatst:

Ok, bij de services staat twee maal: Remote Procedure Call (RPC) deze staat op gestart en automatisch, en Remote Procedure Call (RPC) Locator , deze stond op handmatig en heb ik op automatisch gezet. Als ik nu op starten klik krijg ik volgende melding: ‘Kan Relote Procedure Call (RPC) Locater-service op lokale computer niet starten. Fout 3 Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.’

Geplaatst: (aangepast)

Call (RPC) Locater-service mag niet gestart worden en moet op handmatig staan.

Ik zal eens verder bekijken.

Hebt je hier uw driver afgehaald

Kies uw OS (windows) en de taal en dan op submit klikken.

Kies MP drivers maar let wel op er staat ook MP drivers 64 bits.

aangepast door stegisoft
Geplaatst:
Call (RPC) Locater-service mag niet gestart worden en moet op handmatig staan.

Ik zal eens verder bekijken.

Hebt je hier uw driver afgehaald

Kies uw OS (windows) en de taal en dan op submit klikken.

Kies MP drivers maar let wel op er staat ook MP drivers 64 bits.

Heb mypwin 210aen.exe en mypwin 212en.exe gedownload en uitgevoerd. Als ik select printer aanklik : 'The printer that supports My printer cannot be found'

Dus geen verandering.

Ik weet niet of er een verband kan zijn :Wat de foutmelding error 0x80070426 betreft (als ik dus windows degfender wel laten updaten’) : Bij services staat de Software Licensing op automatisch en is gestopt. Als ik op start klik krijg ik ook hier de melding Fout 3: systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

Geplaatst:

Als ik bij windows (update) eigenschappen kijk, staat er bij Doelmap: system 32. Beginnen in %SystemRoot%\system32. Dus ik veronstel dat ik dus inderdaad Vista 32 bits heb?

Ik heb bij je aangegeven link mp630swin102ea24.exe gedownload; rechtermuisknop: openen. De uitvoering stopt na een tijdje te starten en geeft melding: 'Dit programma is alleen geschikt voor met 32-bits Intel compatibele platforms. Het programma wordt beëindigd.

Geplaatst:

Klik op Computer met de rechtermuisknop.

Nu ziet je welke windows je hebt.

Ik vermoed dat je 64 bits hebt dan moet je deze nemen

Als twijfelt dan kijk je hoeveel geheugen je hebt.

Is het 4 Gb of hoger dan is het 64 bits.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.