Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook een gelukkig Nieuwjaar !

Gisteren heb ik een paar 'wanhoopsakties' ondernomen, ik kon bijna zelfs niet meer opstarten, heb opgestart via vista DVD, wat ik allemaal uitgestoken heb weet ik zelf niet meer maar de printer werkt weer!!!!

7 van de 10 updates werden uitgevoerd!

Enkel nog één probleem met 3 updates:

KB975051 Beveiligingsupdate Microsoft Office 2003

KB976882 Update voor het filter voor ongewenste e-mail in Outlook 2003

Update for Microsoft office 2003 KB978551

Ik krijg foutcode 80070643, hierbij zou office source Engine op Automatisch(vertraagd starten) + gestart moeten staan. Dit is ok. Doch de updates lukken nog steeds niet.

Kan je mij hierbij nog helpen?

Alvast hartelijk bedankt voor je hulp!!!

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb dus Windows update: 3de keuze:'Naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren' aangeklikt en ok gedrukt.

Alle drie downloads stoppen bij installatie en geven de melding 'Kan update niet installeren'.

Geplaatst:

Ik had vandaag precies hetzelfde probleem.Ik had al langer last van die spooler door het de-instaleren van Lexmark.Heb nu een nieuwe HP F 2480 vandaag aangeschaft waarbij direct bij het installeren de spooler foutmelding kwam.Ik ben uiteindelijk op deze site terecht gekomen maar ik heb niet gelijk alle tips opgevolgd,alleen de simpele,welke ook geen verbetering opgaven,tot ik bij de tip van de FIX IT kwam.Toen was de foutmelding weg.

Ik zou niet beter weten dat het door de de-instal van Lexmark is gekomen.Nogmaals BEDANKT!

Geplaatst:

Nee er staat nergens 'office update'.

De 3 updates zijn nog niet uitgevoerd, maar er is wel geen melding meer dat er updates dienen geïnstalleerd te worden

Geplaatst:

Dat is waar, er worden geen meldingen gegeven dat er updates zijn, of dienen geïnstalleerd te worden. Maar moet er dan ergens geen meldingen staan dat die updates

dan ook geïnstalleerd zijn ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.