Ga naar inhoud

Iemand anders logt in in hotmail

Bert81

Aanbevolen berichten

Ik bedoeld letterlijk al uw mails bekijken.

Dat is niet moeilijk hoor.

Als je op mijn computer naar hotmail gaat dan kan ik ook uw mail lezen hoor tenminste als je een foutje maakt.

In tegengestelde wat vele denken dat je overal veilig naar hotmail kan is niet waar.

Ik ga wel niet zeggen hoe ik zou kunnen doen maar het is zo. Niet dat ik daar misbruikt van maakt. Mijn zoon gaat ook met mijn computer naar hotmail, netlog enz.

Als ik wil kan ik overal zijn berichten lezen.

Een goed advies dat ik kan geven. Nooit wachtwoord opslaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hotmail is ook wel enigsinds goed beveiligd, net als andere maildiensten, maar in de beveiliging telt altijd het volgende "het is zo veilig als de zwakste schakel"

Ik werk zelf in een ziekenhuis in Nederland, daar zijn we een begin aan het maken met het EPD (Electronisch Patienten Dossier), dit word ook serieus beveiligd met alle mogelijke middelen, maar ook hier telt, de beveiliging is zo sterk als de zwakste schakel.

Helaas is deze zwakste schakel de mens, zoals stegisoft zegt, schrijf of sla geen wachtwoorden automatisch op, en zet automatisch aanmelden ook uit! zeker voor je MSN programma ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen enkel systeem is eigenlijk veilig. Bij webmail diensten komt er dan nog eens bij dat de meeste gebruikers hun wachtwoorden laten opslaan door de browser. Dat is handig wanneer je als enige gebruikt maakt van de pc, maar onverstandig als er meerdere personen de computer gebruiken.

Als je wachtwoord inderdaad wordt onthouden door de pc en meerdere personen gebruiken deze pc, is de dader waarschijnlijk één van deze gebruikers.

Verzin ook een paswoord dat niet te makkelijk achterhalen is. Dus geen favoriete acteurs, namen, kleuren,.... maar gebruik combinaties van cijfers, letters, tekens.

Maar dan nog....

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.