Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

aangezien ik veel film op mijn laptop staan heb zou ik graag deze films kunnen bekijken op mijn televisie. Welke kabel heb ik hiervoor nodig en met welke poorten moet ik deze verbinden?

Geplaatst:

En als je pc geen s-video ingang heeft dan kan je nog steeds een koppelstuk kopen.

Of je kan bv. ook een kabel kopen die van S-video naar scart en rgb gaat.

• 4 weken later...
Geplaatst:

En als je pc geen s-video ingang heeft dan kan je nog steeds een koppelstuk kopen.

Of je kan bv. ook een kabel kopen die van S-video naar scart en rgb gaat.

Kan je afbeelding laten zien van zo'n koppelstuk?? want ze toch niet. en als ik dat dan heb kan ik dan ook het omgekeerde doen: VHS-films op PC zetten??

Geplaatst:

dit laatste kan geloof ik niet want je TV heeft geen uitgang dan zou je een decoder moeten kopen (dan heb je gelijk meerdere zenders) en de uitgang van de decoder (scart) naar je ingang van je pc (laptop) moeten koppelen dan een speciale software installeren en je kunt tv programma's opnemen.

er bestaat ook een kaart die kun je in de zijkant van je laptop steken (met speciale software erbij) en dan kun je de tv kabel in je laptop steken dan heb je tv op je pc(laptop) hoe deze kaart heet moet ik even opzoeken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.