Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil het RAM geheugen upgraden van mijn acer travelmate 2700

Volgens de manuel zouden er 2 slots zijn, waarvan ik er maar 1 kan vinden:viking:als ik het deksel demonteer.

Volgens mijn diagnoseprogramma zitten er wel degelijk 2 slots op, maar waar zit het 2e slot...

Het kan toch moeilijk zijn dat ik bvb de koeling moet gaan demonteren voor die 2e lat te kunnen verwisselen...

Iemand een oplossing of een schema van het moederbord?

mvg

Geplaatst:

Laatst had ik bij acer ook geheugen moeten plaatsen en die moet je op de dezelfde plaats waar je de geheugen vindt doen. Je moet wel heel goed kijken en de geheugen uithalen en dan ziet je dat je twee direct achter elkaar moet plaatsen.

Let op dat je de juist neemt die past bij uw moederbord.

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie, maar nee, ik vind daar echt maar één slot.

Er zit nu 1 lat in van 1Gb, en 1 van 256 Mb. Deze laatste vind ik echt niet, ik vrees dat ik de volledige behuizing zal moeten demonteren.

Volgens de handleiding is het mogelijk van 2 x 1 Gb, en ik heb de lat, ik moet ze enkel nog kunnen monteren...

Op de voorziene plaats is er maar één slot, maar de handleiding geeft maar een ruwe schets, zonder detail.

Het is wel een franse laptop, maar ik heb nog nooit gehoord van "on board RAM geheugen...":stupid:

Iemand een voorstel?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.