Ga naar inhoud

Heeft elke pc ethernetaansluiting (aldi)

kristof28

Aanbevolen berichten

Welke type modem hebt je?

Je kan aan de onderkant zien.

Wel vreemd dat je usb versie hebt.

Een alcatel speed touch usb (groene modem)

Maar ik wil mij een nieuwe modem kopen voor op windows 7. Want die speed touch usb gaat niet op windows 7. En wifi wil ik niet. Dus dacht ik voor de B-Box te kopen en die aan te sluiten op mijn nieuwe pc. Maar ook op mijn oude medion pc eens testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

md8083 medion pc heeft netwerkkaart voor netwerkkabel als voor draadloos aan boord. Dus voor u is het geen probleem om zowel draadloos als lan te gebruiken.

Wel dient u rekening mee te houden dat de draadloos van G type is en 54 Mbps als snelheid heeft. Hebt je liever sneller internet dan kan je een USB netwerkkaart kopen want je hebt 6 usb poorten aan boord.

Je bent niet verplicht om B-Box2 te kopen. Je mag eender welke router kopen. Koopt bij voorkeur van N of N+ type. Die is eveneens geschikt voor uw oude pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

md8083 medion pc heeft netwerkkaart voor netwerkkabel als voor draadloos aan boord. Dus voor u is het geen probleem om zowel draadloos als lan te gebruiken.

Wel dient u rekening mee te houden dat de draadloos van G type is en 54 Mbps als snelheid heeft. Hebt je liever sneller internet dan kan je een USB netwerkkaart kopen want je hebt 6 usb poorten aan boord.

Je bent niet verplicht om B-Box2 te kopen. Je mag eender welke router kopen. Koopt bij voorkeur van N of N+ type. Die is eveneens geschikt voor uw oude pc.

Vriendelijk bedankt.

Een gewone b-box (1) zal ook wel goed zijn zeker. Want ik wil geen wifi. Dus gewoon via ethernet aansluiten. En iets anders verkopen ze niet bij belgacom. En andere modems zijn allemaal niet ondersteund of het zijn oudere modellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.