Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb net een add-on geïnstalleerd voor firefox (samfind) en heb mijn oude bladwijzerbalk helemaal leegemaakt en alles daarin ondergebracht.

Ik zou nu graag van die lege bladwijzerbalk af raken maar ik weet niet hoe ik hem kan verwijderen.

Graag enig licht in de duisternis aub.

Groet, M.

Aan de mod: als 't in 't verkeerde topic staat, verplaats het dan maar (wist niet waar ik het kwijt kon) :-)

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor je snelle reactie!

Als ik rechts klik in de balk is 'verwijderen' lichtgrijs en niet aanklikbaar en als ik op het bladwijzericoon klik en vervolgens rechts klik op het woord bladwijzerbalk idem... :-/

aangepast door Myriad01
herformulering :)
Geplaatst: (aangepast)

Hey Jürgen,

Ik ben ongelofelijk aan het knoeien.

Die balk bovenaan met beeld, bestand etc. heb ik momenteel niet (die is op vakantie denk ik) dus via die weg kan ik de bladwijzerbalk niet verwijderen.

Inmiddels zit ik hier stommiteiten te doen.

Heb via configuratiescherm de balk onderaan (die met 'start') verwijderd.

Verkeerde move natuurlijk want nu weet ik niet hoe ik m'n laptop moet uitzetten.

Trial and error is dus niet slim.

2-ledige vraag inmiddels:

1) hoe krijg ik de balk onderaan weer terug?

2) Waar is mijn bovenste balk met bestand, beeld, extra, etc. naartoe en hoe krijg ik die terug?

Thanks a million!

M.

Edit: de 'startbalk' heb ik inmiddels terug. Nu enkel de bovenste balk nog...

Edit2: menubalk is terug. En inderdaad bladwijzerbalk vewijderd via Beeld -> werkbalken.

Bedankt!

aangepast door Myriad01
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.