Ga naar inhoud

Geen wireless op 2de pc (B-Box/Belgacom Adsl)

Glekke

Aanbevolen berichten

Heb hier in het archief al een topic gevonden wat op mijn probleem lijkt...

Ik heb dus ADSL van belgacom met een B-Box 1. Belgacom TV werkt, de eerst geconfigureerde pc werkt met wireless... nu wou ik de 2de ook wireless verbinden, heb nu wel verbinding enz. maar kan niet op internet (dus opent geen website).

Heb in m'n vorige woonst ook al adsl gehad (geen b-box), toen heb ik gewoon verbinding gemaakt, netwerksleutel ingevuld en alles werkte, ditmaal dus niet...

M'n vriendin kan met haar laptop ook niet wireless op het netwerk, en m'n broer ook niet...

Mac filter staat niet aan, dus die zou elk mac adres moeten toelaten enz...

Bij de andere topics is dit opgelost door naam en passwoord in te vullen en nog een andere door recovery... (zou dus niet weten wat het bij mij is...)

Grtz. G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gewoon beveiliging met wpa, mac filter staat af... Als ik de mac filter op zet en dan het mac adres van de wireless connection invoer, dan verbind die nog niet meer met de router... zonder mac filter verbind die wel met de router, maar geen internet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.