Ga naar inhoud

upgrade windows 7

Tess

Aanbevolen berichten

Ik ben begonnen met het upgraden van vista naar windows 7. op dit moment lijkt het te blijven hangen bij upgrade voltooien stap 1 App. patch for Dot4 run-time drivers.. staat al op zn minst een uur op installeren te knipperen.. is dit normaal of wat kan ik doen? De enige optie lijkt wachten tot ik een ons weeg of t annuleren en opnieuw beginnen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al uren bezig met het upgraden van vista naar windows 7. zie vorig bericht. Ik heb de upgrade voltooien uiteindelijk geanuleerd en opnieuw de upgrade manager disc geplaatst. deze start niet meer met de venster automatsich afspelen, optie; hpupgrade.exe. kan ik er dus vanuit gaan dat de installatiedan toch goed voltooid is?? hoe is dat te checken? 1 van de 1ste ondekkingen is dat ik blijkbaar geen microfoon meer heb?? huh zit toch ingebouwd? en dat als ik voor de tweede keer op exporer klik voor nieuw internetpagina dat niet lukt, blijft op huidig pagina staan. kan ik via tabladen nieuwe pagina's openen maar dan krijg ik weer 1st 3 vragen waar ik uit moet kiezen, mij te complex, oftewel kwestie van wennen wellicht.. misschien tijd voor firefox?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh oh, t gaat niet goed met de upgrade van vista naar windows 7. zie mn vorige berichten.. met installeren werd gesteld dat ik keyboard filter apparaat stuurprogramma moest bijwerken, tevens een aantal software dingen verwijderen. in de configuratiescherm naar toetsenbord gegaan maar kon 'keyboardfilter' niet vinden.. uhm ik wist niet wat ik moest doen dus heb ik het risico genomen. de upgrade is gelukt maar de laatse stap door upgrade manager weer te plaatsen etc lbleef hangen. upgrade voltooien is dus wel of niet gelukt. en nu bij het opnieuw opstarten doet mn toetsenbord niets, nada, wel de losse muis. moet voor extra beveiliging (is weer nieuw, aflezer??)mn wachtwoord geven maar dat lukt dus niet.... ik word soms niet goed van al die beveiligings dingen.. maar jeetje.... beter t hele zooitje wegbrengen naar iemand die er wel verstand van heeft? zijn er tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan beter voor volledig installeren kiezen en niet voor upgrade.

Als je een computer / laptop hebt gekocht met Vista erop dan is er naar heel waarschijnlijkheid ook een een verborgen backup / recovery partitie.

Dan zou het nog beter zijn om alle partitie te verwijderen en opnieuw indelen.

Zo heb ik dat ook gedaan met mijn laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit je met 2 halve windows, Vista reeds gedeeltelijk overschreven en Win7 niet volledig geinstalleerd.

Als je nog kan opstarten, maak dan een backup van je gegevens, anders ben je ze kwijt.

Eigenlijk moet je volledig herbeginnen.

Heb je een recoverycd van je systeem?

Voer dan de recovery procedure uit om je systeem opniew in Vista te zetten.

Je moet verder voor Vista niks instellen.

Start de upgrade naar Win 7 opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.