Ga naar inhoud

Portforwarding

TSAR

Aanbevolen berichten

Te vroeg hoera geroepen... hoewel het nu wel een hele tijd duurde, krijg ik nu opeens opnieuw "De opgegeven netwerknaam is niet langer beschikbaar".

Nochtans heeft die NAS een vast IP adres gekregen (94.224.50.146), mijn laptop heeft nu 94.224.52.230 (weet wel niet of het daarstraks, toen ik het copiëren startte, hetzelfde was).

En nu ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

94.224.52.230 en 94.224.50.146 kan niet.

Het is altijd zo in uw geval: 94.224.52.xxx

De xxx kan automatisch zijn of static zijn.

Om zeker te zijn doe eens dit:

start

typ in uitvoeren dit: cmd

Typ nu dit: ipconfig /all

Druk op toets PRT CRT en plak het in tekenprogramma en opslaan als jpg

Upload de tekening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, aan de modem van telenet hangt die d-link switch, waaruit vaste kabels vertrekken (en waaran eveneens een accesspoint aan verbonden is). Gisteren deed ik wel de test toen ik draadloos aan het surfen was (voor zover dit een rol speelt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, enkel een laptop.

Ik heb een router in bestelling (Netgear WiFi Router WNDR3700) die ik normaal volgende week moet ophalen. Misschien kunnen we best wachten tot dan (het zou stom zijn om nu onze tijd te verliezen, terwijl dit misschien (lees hopelijk) met de nieuwe router allemaal van de baan is).

Ik geef je een seintje van zodra hij binnen is.

En... prettige eindejaarsfeesten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.