Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

oh oh, t gaat niet goed met de upgrade van vista naar windows 7. zie mn vorige berichten.. met installeren werd gesteld dat ik keyboard filter apparaat stuurprogramma moest bijwerken, tevens een aantal software dingen verwijderen. in de configuratiescherm naar toetsenbord gegaan maar kon 'keyboardfilter' niet vinden.. uhm ik wist niet wat ik moest doen dus heb ik het risico genomen. de upgrade is gelukt maar de laatse stap door upgrade manager weer te plaatsen etc lbleef hangen. upgrade voltooien is dus wel of niet gelukt. en nu bij het opnieuw opstarten doet mn toetsenbord niets, nada, wel de losse muis. moet voor extra beveiliging (is weer nieuw, aflezer??)mn wachtwoord geven maar dat lukt dus niet.... ik word soms niet goed van al die beveiligings dingen.. maar jeetje.... beter t hele zooitje wegbrengen naar iemand die er wel verstand van heeft? zijn er tips?

Geplaatst:

Je kan beter voor volledig installeren kiezen en niet voor upgrade.

Als je een computer / laptop hebt gekocht met Vista erop dan is er naar heel waarschijnlijkheid ook een een verborgen backup / recovery partitie.

Dan zou het nog beter zijn om alle partitie te verwijderen en opnieuw indelen.

Zo heb ik dat ook gedaan met mijn laptop.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.