Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na dagen geprobeerd te hebben een nieuwe 320gb WD te installeren is dit eindelijk gelukt,nu heb ik ze ook kunnen partitioneren. Enige probleem is nu dat ik de partitie's niet kan formateren, wat gedaan, ik heb alles al geprobeerd via verkenner, schijfbeheer.................

Geplaatst:

klopt, deze computer, rechts klikken, beheren, dan gewenste schijf aanduiden, dan krijg ik opmerking of ik wil forceren om te formateren, wat fouten akn geven op het betrokken volume, wat ik dus niet durf te doen.

Geplaatst:

er is toevallig niemand in de buurt die een cd van bijvoorbeeld partition magic voor u te leen heeft liggen?

kijkt u anders eens in onze download zone voor een gratis alternatief van partition software

Geplaatst:

heb ik net gedaan maar format gekozen, en dat is blijkbaar wel gelukt, maar hoe ben ik zeker? Wil niet mijn data verzetten en dan alles kwijt zijn.

Sorry als ik zaag.

Geplaatst:
Gewoon Rechtsklik op de data -> kopieren -> plakken in de "nieuwe" schijf..

Dat is geen probleem, maar bedoelde hoe kan ik zeker zijn dat de schijf goed geformateerd is, kan je waarschijnlijk nooit zijn zekers?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.