Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil mijn pc formateren. Het is de eerste keer en ik ben een complete dummie. Ik ben dus op mijn hoede.

Ben gaan zoeken en ben hier terecht gekomen.

Ik zie de topic: http://www.pc-helpforum.be/f159/windows-hoe-windows-installeren-730/

daar staat ook dat er een tooltje is dat je kan downloaden om een simulatie te bekijken. PC Helpforum - Downloads - Windows XP Setup Simulator

Ik krijg dat tootje echter niet, het zou niet meer staan waar het stond: http://www.softpedia.com/progDownload/Windows-XP-Setup-Simulator-Download-15586.html

staat het ergens anders of begin ik er maar gewoon aan?

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ok. Ik heb het gevonden en bekeken.

Nu mijn programma's bij elkaar zoeken en opgeslagen bestanden overschrijven naar mijn externe schijf.

Is het trouwens mogelijk om de programma's die nu op mijn pc staan, ook te kopiëren naar een externe en ze van daaruit terug te zetten als de pc geformatteerd is? Zo ja hoe doe ik dat dan?

Geplaatst:

Je kan geen programma kopieren naar een externe schijf.

Programma's moet je installeren.

Ook games moet je installeren.

Er zijn een paar uitzondering maar de meeste moet je installeren.

Windows XP installeren is niks voor mij maar als ik programma's moet installeren dan ben ik wel dagen mee bezig.

Geplaatst:

Windows XP installeren is niks voor mij maar als ik programma's moet installeren dan ben ik wel dagen mee bezig.

we hebben geduld. we laptoppen ondertussen wel ;-)

Hoe lang duurt het formateren eigenlijk (ongeveer)?

ik hou je op de hoogte.

Bedankt tot hier toe.

Geplaatst:
Formateren en installeren is maximaal 1 uur.

Is het een snelle laptop dan kan dat vlugger zijn.

en dan nog beginnen aan die lange rij van updates daar ben je ook een hele tijd mee zoet.

grtjs

Geplaatst:

als er nog zo dingen zijn, laat maar komen hé. Dat ik me niet te pletter schrik als er iets begint of gevraagd wordt als er één of ander vensterke opspringt. Dummie, rememeber? ;-)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.