Ga naar inhoud

formateren, simulatietooltje

jannemie

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je XP professional hebt moet je niet activeren.

Je hoeft niet bang te zijn op te proberen want het gaat u lukken omdat je goed voorbereid ben.

Ik zou een ding zeker doen als je maar slechts 1 computer hebt dat je netwerkkaart driver eerst download zodat je onmiddelijk op internet kan ofwel hebt je een cd met drivers en dan is dat handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand me zeggen wat ik heel zéker bij de hand moet hebben? Dingen waarzonder het zeker niet gaat lukken.

Dan nog iets: Mijn dochter heeft de pc van mijn man geformatteerd. Die staat nu in het Engels. Kunnen we dat alsnog omzetten in het Nederlands? Via configuratiescherm of zo?

Ben bang voor :pcguru: als ik zo maar begin te klikken

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou vooral de code van je windows xp klaar. Staat meestal op de achterzijde van de cd-romhoes.

Verder dien je ook over de drivers van je computer te beschikken. Deze staan meestal op de cd-rom die bij je computer werd geleverd. Dus niet je windows cd-rom.

Over welke windows beschikt de pc van je man? Het gaat hier toch om een nederlandstalige versie van windows, want anders kan je dit niet altijd aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.