Ga naar inhoud

wireless probleem b-box

pishke

Aanbevolen berichten

dag allen

ik heb het volgende probleem ...

wanneer ik met mijn laptop wireless wil surfen, ziet hij wel het netwerk maar lukt de aanmelding niet

ipv een tabblad voor de code-sleutel krijg ik volgende foutmelding:

'Er kan geen verbinding met het geselecteerde netwerk worden gemaakt. Het netwerk is mogelijk niet meer binnen bereik. Vernieuw de ljst met beschikbare netwerken en probeer om opnieuw een verbinding te maken'

het vreemde is dat wanneer ik de laptop gewoon met ethernet-kabel aan de b-box hang, ik zonder probleem kan internetten

kan het zijn dat de router voor mac is geconfigureerd en ik er met mijn pc niet op kan? het is namelijk zo dat er nog een andere computer op aangesloten is, nl een mac, en die surft wireless zonder probleem

tips en advies welkom

alvast bedankt

groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mac adres toevoegd aan de B-box moet je de max adres van draadloos en lan toevoegen van de laptop.

Dus start

Bij uitvoeren typ u dit: cmd

Typ nu dit: ipconfig /all (ipconfig spatie /all)

Je scroll nu tot je de fysieke adres ziet van draadloos of wireless

Schrijf dat op.

Normaal gezien kan je in B-box dit laten zoeken maar zorgt wel dat de wireless aan staat van de laptop. Kan zijn dat je een knopje moet drukken om internet te forwarden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.