Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goede avond, ik heb een printer, die daarnaast ook scant en kopieert. Ineens print hij niet meer. Kopiëren lukt nog wel. Het is een brother DCP-115C. Ik heb niet bewust iets veranderd. Geprobeerd om vanuit andere programma's te printen zoals Word, Wordpad, kladblok maar er gebeurt niets.

Zover ik kan zien zitten stekkers er goed in, zijn inktpatronen niet leeg en er zit voldoende papier erin. Via help van mij p.c. werd aangegeven probeer te printen via opdrachtprompt of zoiets maar dat begrijp ik niet hoe ik dit moet doen. Ben maar een leek. Heeft u een tip voor mij ? Bedankt alvast voor uw reactie.

Geplaatst:

Bedankt voor de link, toch kom ik er niet verder mee. Heb dit nog nooit eerder gehad. Hij kopieert wel, scant wel. Dus ik ga er vanuit hij herkent de Brother wel. Volgens mij is het iets softwarematig maar weet niet wat. Documenten blijven in de wachtrij staan.Op het lcdschermpje op de printer geeft hij wel aan dat er genoeg inkt in zit in alle 3 kleuren en aparte zwarte cartridge. Op mijn p.c. geeft hij niets aan bij controle inkthoeveelheid. Heb dit daar nooit eerder gecontroleerd dus weet niet wat hij eerst aangaf. Voor de zekerheid heb ik de zwarte cardridge vervangen door een nieuwe. Op het lcd-scherm van de printer geeft hij geen problemen aan. Heb instructieboekje bij oplossingen doorgelezen maar kom er niet uit. Help.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.