Ga naar inhoud

Game PC Rond de 800-1000 €

0wnedbym3

Aanbevolen berichten

Met besturingssysteem of zonder? Wil je blueray of niet? Hoeveel opslag wil je? Moet het uitbreidbaar zijn naar later toe? Wil je meerdere schermen aansluiten of volstaat 1? Wil je een case die er mooi uit ziet of is die voor onder een bureau weg te stoppen? Als je een mooie case wilt, wil je dan iets strak en simplistisch of iets agressief? Moet die heel goed koelen en/of heel stil zijn?

Ik zal snel iets in elkaar steken maar op gebied van voeding ben ik geen held, en kwa case moet je eigenlijk zelf zien wat je smaak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm, daar vraag je me wat...

Ik heb zelf Vista en Windows dus dat hoeft allemaal niet.

Wel met scherm, ik wil genoeg opslag voor de games, en eventuele documenten op te slaan lijkt mij wel handig.

Dus genoeg ruimte, en graag dat ik nog kan uitbreiden naar later.

Hiervoor heb ik een Pentium 1.2 gehad, die heb ik ook meerdere keren uitgebreid, alleen toen weer verkocht, laptop gekocht.

Alleen die is nu in 2 dagen 2x gecrashed.

Daarom ben ik mij nu aan het orienteren op het gebied om weer wat nieuws te gaan kopen.

Bedankt voor het snelle andwoord ;).

GR. 0wnedbym3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit bekom ik maar dan wel zonder case dus dan moet je nog een 50 a 100 euro bij op tellen. Zoals ik ookal zei is de voeding niet mijn specialiteit dus dat moet iemand anders hier nog eens bekijken.

ej7xgl.jpg

• i5 750 is een zeer goede processor en komt in sommige tests zelfs in de buurt van de i7 reeks van intel (wat momenteel de beste processors zijn).
  • MSI P55 CD53 is een goedkoop P55 bordje wat wel niet gemaakt is om te overclocken. Het heeft echter wel de Realteck ALC889 wat momenteel de beste audio chip is die je op een moederbord vind.
  • De Scythe mugen is een zeer goede en stille CPU koeler
  • 2x 1TB zal wel volstaan (WD is een zeer betrouwbaar merk)
  • De HD5770 ondersteund DirectX 11
  • 4GB Ram niets speciaals
  • Deze sony optiarc komt uit vele tests als de best uit.

Ik lees nu pas dat je ere een scherm bij wilt.

Dan ga je met dit miss wel boven de 1000 euro komen als je een case van 100 euro pakt.

Ik zal straks nog wat verder kijken, maar ik zit nu in de blok en moet verder gaan leren.

aangepast door Duidelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt.

Ik koop misschien zelf een losscherm er dan wel bij hoor.

Maar het omhulsel van de kast maar niet echt uit.

Want ik koop toch een nieuwe daarvoor tenzij deze hier precies zo is als ik wel.

Het gaat erom dat er een kast omheen komt waardoor je kan kijken, ben alleen op dit moment even de naam kwijt :S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei: Voeding is niet men specialiteit :P Die was een van de aanraders bij hardware.info

Dit is het dan samen met de hulp van superjona:

2wpnj3r.jpg

De case kun je veranderen maar is bedoeld als voorbeeld van wat de prijs dan wordt.

Ik heb er ook maar 1TB interne geheugen geplaatst in plaats van 2TB. Je kunt die eerste TB vol proppen om daarna nog eentje bij te plaatsen.

De LG W2261VP-PF komt het beste uit deze test.

De prijzen zijn van azerty. Voor de verzendingskosten kun je een €25 extra rekenen.

Dus met dit setje kom je met net geen 1000 euro aan een zeer mooi game systeem.

Let wel op sommige componenten op voorraad bij leverancier dus niet direct verstuurbaar.

EDIT: De driver kun je best vervangen door de sony optiarc AD-7240S ipv AD-5420S, ik heb de verkeerde geselecteerd zie ik nu...

aangepast door Duidelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op!

de geteste monitor was de (zo goed als niet meer verkrijgbare) LG W2261V-PF en niet de LG W2261VP-PF.

Zelfds als je de LG W2261V-PF nog kunt vinden en bestelt is de kans groot dat je uiteindelijk de (inferieure) LG W2261VP-PF geleverd krijgt.

Een mooi alternatief is de LG W2253V-PF (zelfde schermafmetingen) die ook testwinnaar was bij hardware info en bovendien goed verkrijgbaar is.

Deze heb ik zelf net gekocht en ik ben er zeer tevreden over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.