Ga naar inhoud

Videokaart

Keppetje

Aanbevolen berichten

Hoi, Hoi

Zit weer eens met een probleem. Als ik een spelletje wil opstarten (Mahjong, of patience, ...) Zegt mijn pc het volgende:

Hardwareversnelling is uitgeschakeld of wordt niet ondersteund door het stuurprogramma van de videokaart, waardoor het spel mogelijk langzamer wordt uitgevoerd. zorg ervoor dat het meest recente stuurprogramma is geïnstalleerd en dat hardwareversnelling is ingeschakels.

Nu, hardwareversnelling staat op het maximum. Dus daaraan kan het niet liggen. Het spel zelf start wel op maar héél langzaam. Niet leuk!

Kan er mij iemand helpen a.u.b.???

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ik denk wel dat je nog meer info kan vinden:

1 Hou "de windows-toets" in (vlaggetje rechts van Ctrl op je toetsenbord) en druk dan op "R"

2 Er opent een scherm daar tik je "dxdiag" in (zonder "")

3 Er opent nog een scherm daar kies je het tabblad "Beeldscherm"

4 Daar onder "apparaat" zie je "naam" staan: daar kan je de naam van je grafische kaart aflezen.

(Er zijn zeker nog andere manieren maar ik dacht het eerst aan deze)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

De drivers voor je grafische kaart zijn niet geïnstalleerd, daarom herkent hij je grafische kaart niet en geeft hij "standaard-VGA grafische adapter" aan.

Dus je moet de drivers voor je kaart downloaden en daarvoor moet je toch weten welke grafische kaart er in je computer zit. staat mischien ergens op je

pc.

of je kan een scan doen op

nvidia (hiervoor heb je Internet Explorer of firefox nodig)

(Ik weet wel niet of dat dit werkt, omdat je computer je kaart niet herkent)

aangepast door pcnewbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb eens op uw link geklikt, maar voor Windows 7 werkt dit nog niet. Het rare is wel dat bij apparaatbeheer nergens een geel uitroepingsteken staat. Alleen bij Base system-apparaat staat er zo een uitroepingsteken. Je weet soms niet waar ik de naam van mijn videokaart kan vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een merk-pc is laat dan het merk en type weten, anders download je EVEREST Free Edition 2.20 en installeer dit.

Start na de installatie het programma op.

Klik op de knop Bericht.

Klik op verder

Zet het bolletje bij Alleen hardware rapport en klik op volgende

Kies nu Zuivere tekst en klik op Klaar.

Het rapport wordt nu aangemaakt en geopend

Kies Opslaan als bestand.

zet het op uw bureaublad.

Zet nu dit bestand in bijlage bij je volgend bericht.

Dit doe je zo:

Klik op Meer opties

Ga naar beneden en klik daar op de knop Beheer bijlagen

Klik op Bladeren en selecteer het bestandje dat op je bureaublad staat.

Klik nu op de knop Uploaden. Sluit het venster pas als het uploaden voltooid is.

De bijlage zitten nu in je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.