Ga naar inhoud

Videokaart

Keppetje

Aanbevolen berichten

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dat kan je doen, zelf weet ik niet echt hoe je de grafische kaart van een samengestelde pc achterhaalt.

Maar ik heb ook windows 7 geïnstaleerd toen had ik geen probleem met de drivers, misschien kwam dat omdat ik direct windows updates heb gedaan.

start -> configuratiescherm -> systeem en onderhoud -> windows update

daar zoek je naar beschikbare updates, kijk eens mischien staat er daar een driver update bij? :-)

---------- Post toegevoegd om 19:58 ---------- Vorige post was om 19:58 ----------

Ik krijg een foutmelding bij de installatie.

nl: Het NVIDIE-installatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het installatieprogramma gaat nu afsluiten.

Wat doe ik verkeerd?

Is dit bij everest of bij de drivers ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, maar kan je eens een screenshot maken van dit scherm? En dit dan ook in een word document plakken :)

72219975.png

---------- Post toegevoegd om 20:13 ---------- Vorige post was om 20:12 ----------

Dit zijn dus niet de juiste drivers. Kijk hier hoe je het modelnummer moet zoeken en meldt dit even hier, dan zou het normaal moten lukken voor de juiste drivers te vinden.

De productnaam, het modelnummer en het onderdeelnummer vinden en gebruiken - HP Klantenondersteuning (België - Nederlands)

Idd , raar :sad. dj_ke's manier is ook een zeer goede manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.