Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Ik heb een probleem met mijn USB card-reader.

een paar maand geleden werkte die nog.Als ik hem toen in mijn PC stak kwam er iets en ik moest kiezen waarmee ik het moest openen ik nam altijd 'map openen en bestanden <weergeven met Windows verkenner' en toen vond ik heb bestand van het kaartje in 'Verwisselbare schijf (E:)'

Als ik hem er nu insteek hoor ik nog steeds het geluidje van als ik hem er in steek en er uit.Ik kan 'Hardware veilig verwijderen'.

Maar ik vind het bestand niet meer als ik op 'Verwisselbare schijf (E:)' klik dan staat er 'plaats een schijf of ander geschikt medium in Station E'.

Het kaartje en de USB Card-reader zijn van een TTDS Spel het staat op deze site : DSTT verpakking: Dstt adapter, USB MicroSD kaartlezer en 2GB MicroSD kaart. | DSTT en DSTTi België

Geplaatst:

als ik mijn kaartje in mijn neef zijn card-reader steek lukt het wel

Hij heeft zelfde spullen als mij en nog een vriend heeft het ook maar die is zijn card-reader kwijt...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.