Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb office 2007 opstaan, nu heb ik voor het school office 2003 nodig.

Ik heb die geïnstalleerd maar krijg nu bij de outlook foutmeldingen.

De outlook van 2003 heb ik er dus afgehaald maar het blijft.

Er staat "niet geïmplementeerd".

Wie kan mij helpen, ik had ze er graag allebei op gehad maar in het school zeiden ze dat we er problemen door gingen krijgen, en het is zo ver :sad

Geplaatst:

Ze zeggen, omdat de meeste bedrijven nog niet overgeschakelt zijn op office 2007, dat we alles moeten leren met office 2003.

en als we huiswerk hebben en dat moeten door mailen zou het zijn dat de gegevens en de briefwisselingen anders zouden geschikt worden (wat me raar lijkt).

Geplaatst:

Office 2003 en 2007 tesamen op één computer is vragen om problemen.

Bedrijven die nog op 2003 zitten kunnen gratis een convertor downloaden van de Microsoft website zodat ze zonder problemen office 2007 documenten kunnen openen, lezen en bewerken.

Outlook installeer ik sowieso nooit op een thuiscomputer. Is enkel nuttig indien je kunt werken met een Exchange server. Voor thuis gebruik je beter Windows Live Mail.

Geplaatst:

En wat zouden jullie nu doen? 2007 eraf gooien, of beide erop laten staan? Tot mei moet ik nog naar het school en dan zou ik de 2003 eraf gooien maar nu kan ik nog niet omdat ze zo moeilijk doen.

Geplaatst:

Ik zou de versie waarvoor je een geldige licentie hebt, laten staan en al de rest er af gooien.;-)

Is dit 2007 dan werk je thuis met 2007 en zorg je ervoor dat je de gemaakte documenten bewaart in 2003-formaat (.doc)

Geplaatst:

Je kan ook perfect een bestand maken en dit opslaan als 97-2003-document, je kan dan wel geen nieuwe functies uit office 2007 gebruiken, omdat deze ook niet worden opgeslagen in het document.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.