Ga naar inhoud

Na recovery Medion PC controllers missing

Dirk911

Aanbevolen berichten

Met veel goede moed ben ik begonnen om mijn oude PC klaar te zetten voor mijn zoontje, ... Aangezien ik voorheen heel wat problemen heb gehad met deze PC (vandaar ik mij dan ook een nieuwe gekocht heb), heb ik de recovery CD gebruikt die bij deze PC geleverd was. Ik heb nu een maagdelijke PC met Windows XP erop, ... maar, ... Ik heb geprobeerd op internet te geraken en dit lukte niet. Via een kennis (die het allemaal wel kan, maar geen tijd heeft), ben ik in computerbeheer geraakt, en naar zijn zeggen, moeten daar eerst de gele vraagtekens weggewerkt worden, vooraleer ik met deze PC een internet connectie kan maken. Is dit inderdaad zo? Ik begrijp niet dat deze dan niet op deze recovery CD staan. Wat is het nut dan van zoiets?

Ik heb deze gele vraagtekens op de volgende lijnen staan :

- overige apparaten

- Ethernet controller

- Multimedia - audiocontroller

- Multimediacontroller

- Netwerkcontroller

- PCI simple cimmunications controller

- SM-buscontroller

- Videobuscontroller

- Videocontroller (VGA-compatibel)

Het gaat hier over een Medion PC MT6 - Med s/n 11146030010788. Ik heb reeds op de Medion site en op andere aan het zoeken geweest, maar tevergeefs, ... Kan iemand hier helpen?

Dank u!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.