Ga naar inhoud

geen internet meer op laptop...

domien87

Aanbevolen berichten

ik heb een aantal weken geleden men laptop binnegebracht met opstartproblemen.

deze week ben ik hem terug kunnen gaan halen, maar ik geraak niet meer met men laptop op internet, we hebben hier adsl en ik werk hier met een router (niet draadloos).

op de gewone pc werkt t internet wel, ik heb ook al de draden omgewisselt en andere poorten van de router geprobeert.

ik heb ook al naar adsl gebeld en die vinden geen storingen op het internet hier en vandaag ben ik ook met men laptop terug naar de winkel geweest en ook hij kan geen fout vinde, maar het internet werkte wel bij hem

iemand een idee hoe op te lossen???

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik weet nie of t in de winkel draadloos was, da heb ik nie gezien.

bij systeem zie ik wel hardware nie staan, maar ik ben wel tot in apparaatbeheer geraakt, maar ik zie geen uitroeptekens

---------- Post toegevoegd om 20:28 ---------- Vorige post was om 20:20 ----------

kheb nog is doorgekeken en nu heb ik toch een uitroepteken gevonden!

bij opslagcontrollers => AEFZFEJG IDE controller

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar volgende website:

Drivers - Fujitsu

Kies bij product: notebook

Bij productgroep: Amilo

Daarna Amilo Xa

Daarna 2528

Klik daarna op Vista

Kijk bij Lan en download de drivers die daar staan.

Misschien moeten de drivers voor je chipset ook nog geupdate worden, maar probeer eerst eens alleen met de drivers voor Lan.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.