Ga naar inhoud

Corrupt Word bestand repareren?

ouwedibbes

Aanbevolen berichten

Omdat ik er niets over kon vinden op het forum, hierbij een vraag over het herstellen cq repareren van een "corrupt" Word document (bijgevoegd MT.doc). Ik kan hier niets zinnigs meer uit halen als ik t open met Word (niet met Office 2K3 of met Word for Mac 2K4).

Waarschijnlijk stond dit Word bestand open tijdens een crash, want nadat ik mijn MacBook opnieuw opstartte in XP probeerde hij een aantal bestandjes te repareren (zie overzicht Checkdisk 23rd), wat resulteerde in het verdwijnen van t bestand. Nu heb ik het teruggehaald, maar is het niet goed leesbaar.

Om n klein beetje perspectief te creëren: bestand staat op de NTFS partitie (kan ik naar lezen en schrijven), werkte er veel aan in OS X 10.6, de Mac herstart plotsklaps n keertje, bestand is corrupt en niet meer te openen, in XP opstarten zorgt voor n Checkdisk, daarna is t bestand weg, heb t gerecoverd maar nu niet meer leesbaar....

Verschillende DOC recovery programma's geprobeerd, maar daar is nog niets leesbaars uitgekomen. Het is een tekst van ongeveer 15 pagina's, heb t nodig voor mijn scriptie, zaten aardig wat uurtjes in... Wie heeft n goeie tip?

MT.doc

Checkdisk 23rd.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.